FAQ

We're sorry, this section has not yet been translated. Don't hesitate to contact us if you have questions.

contact

  1. Ik ben op zoek naar schoenen voor iemand die zelf niet naar de winkel kan komen. Kunnen jullie mij helpen?
    Wij bieden in dergelijke gevallen een 'meeneem service' aan. Wij selecteren een aantal paren die mogelijks zouden kunnen passen. Deze paren mogen dan vrijblijvend meegenomen worden. Als de persoon in kwestie al in ons klantenbestand zit, dan kunnen we gemakkellijk de maat opzoeken. Is dit niet het geval, dan is het handig dat u een schoen meebrengt zodat we de maat kunnen inschatten. Nog vragen? Contacteer ons gerust!

  2. Ik ben ook zoek naar sandalen voor steunzolen. Hebben jullie dat?
    Wij hebben een uitgebreid assortiment aan slippers en sandalen voor steunzolen. Zet de filter 'geschikt voor steunzolen' aan bij uw zoektocht en zo ziet u onmiddellijk de juiste modellen.

  3. Ik heb vroeger nog schoenen bij jullie gekocht, maar ik ken mijn maat niet meer... Kunnen jullie dit terugvinden?
    Als u in ons klantenbestand zit, dan kunnen we dit terugvinden. Neem gerust contact met ons op.

  4. Ik heb zeer moeilijke voeten. Is er iemand die gepast advies kan geven?
    Er is steeds iemand in de winkel aanwezig die deskundig advies kan geven. Vertel ons welke klachten u heeft en wij helpen u aan de juiste schoenen!

  5. Kan ik betalen met consumptiecheques?
    Betalen met consumptiechecks kan enkel in de winkel. Wij aanvaarden de consumptiechecks van Monizze, Edenred en Sodexo!

  6. Where can I park?
    Wij hebben een eigen parking, gelegen te Sint-Annastraat 91. De parking ligt recht tegenover onze achteringang. Tijdens uw winkelbezoek mag u steeds gebruik maken van onze parking.

    OPGELET Onze parking ligt in de lage emissie zone. Mag u de LEZ niet binnen met uw wagen? Dan kan u nog steeds parkeren in de parking Gent Zuid. Deze ligt op 2min wandelafstand van de winkel.

  7. Wat bedragen de verzendingskosten?
    Klik hier voor meer informatie over de verzending.

  8. Can I return my order?
    Off course you can! Click here to find out more about our return policy.

  9. Op welke manier kan ik betalen in de webshop?
    Klik hier voor alle informatie over het veilig online betalen op onze website.

  10. Ik heb een cadeaubon. Kan ik hiermee betalen op de webshop?
    Gelieve contact met ons op te nemen voor het plaatsten van uw bestelling.

  11. Heeft u een vraag, maar vindt u het antwoord hier niet terug? 
    Neem contact met ons op en wij beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.


© 2024 Schoenen Matton Ltd. BTW BE 0427.301.628 General conditions Privacy policy Cookie policy Sitemap  Quoted: Websites met méér
Schoenen Matton uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Meer informatie    OK